Keuzemenu

• Onze opvang
  • Onze speerpunten

• Ons bestuur

Als stichting willen wij zo transparant mogelijk zijn. De mensen in ons bestuur handelen naar eer en geweten en worden niet uit onze stichting betaald. Alles gebeurd op basis van onze voorliefde voor schildpadden zonder betaling dus volledig vrijwillig. Het voltallige bestuur kan een positieve V.O.G overhandigen.

Wij hebben geen betaalde medewerkers en geen dure directie. Juist door korte eerlijke lijnen uit te zetten kunnen wij bereiken wat wij willen door alle inkomsten aan onze doelstellingen te besteden.

Wilt u eens komen kijken omdat u graag als vrijwilliger bij onze opvang komen werken? Stuur ons dan een gemotiveerde e-mail en wij zullen hier zo spoedig mogelijk op reageren.

Helaas zijn wij niet open voor bezoek, dit is namelijk Wettelijk niet toegestaan. Alleen tijdens speciaal georganiseerd bezoekdagen is het mogelijk langs te komen.

Onze bestuursleden:
    Naam Functie E-mailadres(sen)
    Gerard van der Wijk Voorzitter / Beheerder opvang voorzitter@schildpaddenopvang.nl
    Danny Pulles Secretaris secretaris@schildpaddenopvang.nl
    Willem Dijkstra Penningmeester penningmeester@schildpaddenopvang.nl

Wilt u een bericht sturen aan alle leden van het bestuur?
    Stuur dan uw e-mailbericht naar
    bestuur@schildpaddenopvang.nl